In een voortdurend streven naar een betere dienstverlening en kwaliteit voor zijn klanten heeft Meco Oostende de Reflex Internet bestel applicatie in gebruik genomen. Deze webshop is live gekoppeld aan de database van hun Reflex 3000 ERP-systeem. Op deze manier kunnen de klanten van Meco  direct via internet een bestelling plaatsen. Daarbij kan de klant op elke moment een overzicht krijgen van zijn prijzen, artikelen en historie van orders, leveringsbonnen en facturen. Er is natuurlijk  ook een Ibestel App voor smartphone en tablet beschikbaar waardoor het ingeven van orders niet meer tijd- en plaatsgebonden is.

De Internetbestel applicatie geeft Meco de mogelijkheid om orders nog beter en sneller te verwerken.

Meco werd opgericht in 1976. Gesteund door hun vader Joran zetten in 1998 de tweelingbroers Jurn & Niek Van Steenkiste, hun jonge, maar enthousiaste schouders onder Meco. Door hun dagelijkse inzet en toewijding ontpopte het vleesverwerkend bedrijf zich stelselmatig tot een alom gerespecteerde partner voor tal van horeca bedrijven, ziekenhuizen, gevangenissen, rust-en verzorgingstehuizen, cateraars, feestzalen. Die inzet werd beloond, in de vorm van een stevige omzetgroei. De grote sprong die Meco anno 2008 maakte, deed hen uitkijken naar een nieuwe productie-unit. Zij hebben die ondertussen, begin oktober 2012, betrokken: een gigantische capaciteitsvergroting met een oppervlakte van 1000m2 naar 7500m2.